tirsdag 16. juni 2009

s o m m e r f e r i e



ok, mesna videregående skole har gjort meg mer eller mindre gal. på starten av året tenkte jeg at jeg aldri ville klare ut året.

1. jeg kjente ingen.
2. ja. mesna.

jeg trodde heller aldri dette dumme året noen gang ville gå mot slutten, men i dag ser jeg faktisk hvor fort det har gått. Føles som om det var forje uke vi måtte leke dumme "bli kjent" leker som bare endte med at alle himla med øya. alt i alt må jeg faktisk si jeg er ganske fornøyd med året, klassen min har bestått av sykt mange forskjellige, og ja da mener jeg FORSKJELLIGE mennesker, noe jeg er glad for? det har gjort klassa til et lite smil jeg skal huske godt.

s o m m e r f e r i e n 2 0 0 9 s k a l b l i d e n b e s t e !
- det sier vell folk egentlig hvert år? men man må jo ha noe og se frem til.

Ingen kommentarer: