tirsdag 2. juni 2009

På tide og rydde.

Den siste tiden har gått så utrolig fort. 3-4 dager med opptil 40 grader i solen har vært himmelen for de fleste i Lillehammer tror jeg. Grilling, soling, strandpromenaden, venner, soloppgang, solnedgang og alt som kan ses på med et smil! Eller, jeg vet ikke om jeg velger og se positivt på min ekstremt røde rygg eller mitt ekstremt røde annsikt som har blitt litt for hardt brent. Hvorfor hørte jeg ikke på arman da han sa jeg skulle bytte ut babyolje med solkrem? jeg trodde virkelig jeg var smartere enn han.





Ellers tenkte jeg og drite meg litt ut forran hele blogg forsamlingen og vise hvor ekstremt lite ryddeglad jeg er. Det er vell på tide å begynne å vaske og rydde det som er og se om det finnes noen ende i rotet mitt. Kanskje det blir et bra resultat til slutt.

Foresten? er jeg den eneste personen som må rive ut alt fra skapet for og finne ut hva jeg vil ha på meg?

Ingen kommentarer: