lørdag 20. juni 2009

Kav ?


hahe, sjåppån

emmasøt, karinamin og marlene

igår dro jeg og karina opp til øyer for og dra på vors hos emma. jeg trodde virkelig ikke at vi skulle komme oss opp de uendelige bakkene, og jeg vet jeg hadde med meg karina på den tanken. vi stoppet slik 100 ganger for og ha en ja, noe jeg kaller en vellfortjent pause. da vi endelig kom oss opp til emma la vi oss på verandaen i sjokk over at vi hadde kommet oss hele veien opp, og i latter over hvor ekstermt dårlig kondis vi har. yep, så var det vors hos emma da, med emma, karina, sophia, emmy og meg! jeg innrømmer at jeg hadde det veldig koselig. ingen av oss kunne egentlig vente til og dra til kav, noe som alle har gledet seg til siden sikkert år 2000.

okei, så kav. det er den d e s i d e r t v æ r s t e festen jeg noen gang har vært på i hele mitt liv. jeg har bare lyst og understreke det med en million streker. musikken var noe slikt dj cammy greier aktig som jeg hørte på i 8 klasse. og ja jeg vet at ikke alle kan være fornøyd med alt, men det finnes grenser. det var heller ikke lov og drikke inne noe som gjorde at alle sto ute...

jeg var virkelig overlykkelig da arman kom og henta oss og jeg ble enda mer overlykkelig da erki var så morsom på vei hjem. hahhah.

Ingen kommentarer: